13 januari - Reisverslag uit Cabodiongan, Filipijnen van Hans Jeroen - WaarBenJij.nu 13 januari - Reisverslag uit Cabodiongan, Filipijnen van Hans Jeroen - WaarBenJij.nu

13 januari

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Hans

18 Januari 2015 | Filipijnen, Cabodiongan

109 km en we begonnen bewolkt later verder bij de stad vandaan weer heet.
Vandaag weer vroeg opgestaan om het drukke verkeer een beetje te ontwijken. we moesten om allerlei tuc tuc,s om auto,s om bussen en brommers het was een complete chaos. En fijnstof daar weten ze hier niet van. de eerste 35 km waren dan ook dramatisch. maar toen we ons hier door heen geworstled hebben werd het iets rustiger hoewel de wegen druk bleven. de wegwijzering was ook niet bijzonder, dus dat werd veel navigeren. gullukkig kwamen we nu op een weg naar ons doel voor die dag. dus maar weer stampen want langs de weg was niet veel te zien. we moisten nog flink zoeken naar ons guesthouse maar in een achteraf zijstraatje vonden we het. Eten geregeld en wat drinken. zo kwamen we in alle rust de avond weer door.