16 januari - Reisverslag uit Cabodiongan, Filipijnen van Hans Jeroen - WaarBenJij.nu 16 januari - Reisverslag uit Cabodiongan, Filipijnen van Hans Jeroen - WaarBenJij.nu

16 januari

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

18 Januari 2015 | Filipijnen, Cabodiongan

Van Sisophon naar Siem Reap 117km rechte weg kan dus niet verkeerd gaan!
We zijn nu toch wel aan een paar rustdagen toe het fietsen gaat dus echt op de automatische pilot.
Je hebt in Cambodja een paar hoofd wegen, kleine dorpjes liggen allemaal aan de hoofdweg ga je een dorpje in
dan is dit direct een onverharde zandweg die aan het einde van het dorp gewoon ophoud.je kan dus niet een binnenweggetje
getje nemen van dorp naar dorp, dat maakt de rit van vandaag best eentonig.
Door buffelen dan maar, en voor 12:00 uur in de morgen hadden dus al 85 km gereden.
We vonden het eigenlijk wel zonde om een lange siesta te houden nu we al zo dichtbij Siem Reap waren,een van
de hoogte punten van onze reis! Dus besloten we met een wat rustiger tempo door tegaan.
Zo kwam het dat we voor in de middag een Guesthouse hadden gevonden in Siem Raep.
Aan de gastvrouw gevraagd waar wij een Visum konden regelen voor Vietnam, geen probleem
want voor 80 dollar p.p. kon zij het voor elkaar krijgen dat wij Zondag het visum in handen hadden.
Dus onze paspoorten ingeleverd met een losse pasfoto en klaar!
de Gastvrouw kwam erg betrouwbaar over dus zonder enig argwaan de passen ingeleverd.
Nu maar hopen dat het Zondag echt geregeld is!!!!!!!
Ook was het geen probleem om onze fietskleren te laten wassen, en dat was echt nodig want we konden elkaar
namelijk al een beetje ruiken!
Morgen gaan we Tickets regelen voor Siem Reap