15 januari - Reisverslag uit Cabodiongan, Filipijnen van Hans Jeroen - WaarBenJij.nu 15 januari - Reisverslag uit Cabodiongan, Filipijnen van Hans Jeroen - WaarBenJij.nu

15 januari

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Hans

18 Januari 2015 | Filipijnen, Cabodiongan

75 km smorgens koud smiddags een graad of 35
Smorgens een uurtje later opgestaan om niet te vroeg bij de grens te komen het zou 22 km zijn, dat werden er dus 30. Eenmaal bij de grens werden we meteen aan de kant gezet met de vraag of we al een visum hadden. Die hadden wij niet dus dat werd meteen geregeld. Het zou 2 uur duren mits we wat smeergeld betaalden dan kon het in 10 min.
Dit hebben we dus maar gedaan. Toen door een enorme chaos gelied naar diverse loketten en balie,s. Trap op en trap met de fiets ( hier hebben ze nog op rolstoelen gerekend) uiteindelijk bij de laatste controle moisten we vingerafdrukken afgeven enz. eindelijk uit de chaos. toen op weg naar Sisophon nog ongeveer 45 km. en het was al warm. het was zwaar dus meer op de automatische pilot gereden en veel stoppen. toen kwan Sisophon in zicht en we hebben het eerste guesthouse genomen dat we tegekwamen. Heerlijk even van de fiets af.
lekker gedoucht en heerlijk buiten gezeten.