4 januari 2015 - Reisverslag uit Castricum aan Zee, Nederland van Hans Jeroen - WaarBenJij.nu 4 januari 2015 - Reisverslag uit Castricum aan Zee, Nederland van Hans Jeroen - WaarBenJij.nu

4 januari 2015

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

04 Januari 2015 | Nederland, Castricum aan Zee

Na een hele beste nachtrust van meer dan 12 uurtjes stonden we fris op! nou ja de ogen nog wel een beetje dik!
met totaal geen last van reis benen en cultuur schock gingen
we de 2de dag in.
Een heerlijk chinees ontbijtje ( broodje ba pao,klinkt vietnamees) en koude koffie zorgde voor een goede start van de dag.
we hadden afgesproken dat we wel zouden zien hoever we konden komen vandaag het is 92 km geworden, dus we zijn lekker aan het warmdraaien.
De weg die we volgen is nog verre van mooi, het is nog de drukte van de stad Kuala Lumpur.
wat we wel tegen komen zijn zoveel weg restaurantjes waar heerlijk gegeten kan worden, niet bestemd voor de zwakke geest en maag want geen van ze komt in aanmerking voor een michelin ster, hahahaha.
we zitten nu in een hotel in Sekinchan aan de westkust van Maleisie, waar nog geen toerist is geweest, een wandeling door de haven was echt ongelofelijk iedereen bleef maar naar ons gluren we waren een ware attractie waar Madame Thussauds jaloers op is.
ook hier weer nog niets gezien van het mooie land uit de reisgidsen.
Zo kunnen we gelukkig wel even lekker wennen!

• 04 Januari 2015 - 14:00

Jan En Joke:

Hoi Jeroen en Hans blij dat jullie aan het fietsen zijn, waardoor de kerst kilo,s er weer vanaf vliegen, we zullen proberen de reisverslagen te volgen.groet vanuit Woerden

• 04 Januari 2015 - 21:41

Graciela:

Wat geweldig dat we jullie zo kunnen volgen! Leuke stukjes!
    Succes morgen weer jongens op jullie grote avontuur!

• 05 Januari 2015 - 12:26

Danny:

Hey mannen,geweldig iets van jullie te horen , dat betekend dat de reis en alles met de fiets goed gekomen is. Geniet van al het moois en de avonturen die jullie gaan beleven.

• 05 Januari 2015 - 14:59

Margreet:

Fijn dat jullie toch samen op de fiets konden stappen :-). Veel plezier!!
    Jeroen, ik geniet van je eerdere reisverslag!

• 06 Januari 2015 - 12:42

Juul:

bedankt voor de uitleg, veel plezier, geniet ervan, dan oet je moeder dat ook. xx

• 06 Januari 2015 - 21:55

Connie:

Ja hoor, daar zijn ze dan op het grote avontuur! Geweldig mannen! Dit is een reis die je je leven lang niet meer vergeet!Ik wacht met spanning op de volgende verslagen.....Veel plezier!
    xxxx groetjes,
    Connie