29 januari - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Hans Jeroen - WaarBenJij.nu 29 januari - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Hans Jeroen - WaarBenJij.nu

29 januari

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Hans

03 Februari 2015 | Cambodja, Phnom-Penh

21 km
Vandaag moesten we eerst wat dingen voor de terugreis regelen. S'morgens eerst op zoek naar een ontbijtje dit vonden 10 meter naast het hotel al. Dit was een tentje waar ze broodjes kebab maakten en er stonden een hoop mensen bij. Dus wij ook maar dit bleek een zeer goede keuze, en dat voor 50 cent per broodje. Even verderop koffie gedronken. Daarna op pad, eerst maar even door de gigantische drukte naar het vliegveld. Na eerst de verkeerde kant te zijn opgegereden kwamen we op het vliegveld aan. Dit was zeer goed te vinden. Hier genoten we weer veel belangstelling van de lokaaltjes en de bewakers. Wij waren namelijk de enige met de fiets. We hebben de boel hier verkent en kwamen ook nog dame tegen van Maleisia airlines. Hier even het een en ander geïnformeerd over de verpakking van de fiets. Toen op weg naar dat winkeltje met bubbeltjes plastic. Op weg hierna toe genoten van de grote hoeveelheid tentjes langs de weg, van bloemen tot koelkasten en van dieren tot kleding noem maar op. Daarna op zoek naar het winkeltje van het plastic. Deze vonden we al snel. Maar de dame van het winkeltje had door dat wij dat plastic echt nodig hadden, dus ging de prijs aardig omhoog. Maar ja vooruit maar. Wij het dure plastic en de dame in kwestie een hele goeie dag. Terug naar het hotel want het begon alweer warm te worden. Bij het winkeltje aan de overkant van het hotel wat drinken en wat worstjes gehaald. In het hotel toen maar even siësta gehouden.