28 januari - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Hans Jeroen - WaarBenJij.nu 28 januari - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Hans Jeroen - WaarBenJij.nu

28 januari

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Hans

03 Februari 2015 | Cambodja, Phnom-Penh

59 km
s'morgens rustig vertrokken uit Huyen Long Thanh het was een korte route naar Ho Chi Min stad dus wat later vertrokken. Het tempo lag niet hoog. Onderweg na zo,n 20 km maar eens gestopt voor een ontbijtje, een broodje verrassing, het zag er wel goed uit maar de smaak was toch wat minder.
Maar we moesten toch wat eten. Langzaamaan werd het steeds drukker en na verloop van tijd zaten we midden tussen de toeterende vrachtwagens, bussen en brommers. dit was echt niet leuk meer en er kwam ook geen eind aan. de uitstoot van het verkeer was nou ook niet echt opwekkend. Na zo'n 50 km eindelijk Ho Chi Min stad in we dachten dat het hier rustiger zou zijn. Helaas. Onderweg zagen we al een winkel waar we bubbeltjes plastic voor het inpakken van de fietsen konden kopen dus deze plek goed onthouden. We vonden al snel een hotel dat voor de begrippen van de laatste dagen vrij goedkoop was, dus gelijk een deal gesloten. de fietsen konen binnen staan met bewaking. eest even lekker gedoucht daarna een rondje gelopen. Het begon al te schemeren dus op zoek naar een eettentje. hier lekker ge.bbq en een lekker tijger biertje erbij.