12 januari - Reisverslag uit Kuala Perlis, Maleisië van Hans Jeroen - WaarBenJij.nu 12 januari - Reisverslag uit Kuala Perlis, Maleisië van Hans Jeroen - WaarBenJij.nu

12 januari

Blijf op de hoogte en volg Hans

12 Januari 2015 | Maleisië, Kuala Perlis

Auteur Hans
Vandaag dus een vermaak dagje, 06:30 uur opgehaald met een busje...kris kras door Bangkok gereden om nog een paar gestrikte gasten op te pikken!
In eerst gedachten hadden we het idee dat de als eerst geplande attractie de " the floating Market " in Bangkok was , dit bleek niet zo te zijn...80 km verder op werden we gedropt!
Was wel heel leuk een water marktje waar ze je allerlei troep wilde aansmeren. En van die mensen waar je haast niet meer van af kwam, ze bleven achter je aan varen!
Er was nog een rondvaartje gepland met zo'n snelle speedboot door de kanaaltje, we kwamen uit bij een museum van oude landbouw werktuigen en dat soort dingen!
Hierna kregen we een lunch aangeboden met 10 Russen aan tafel dat wat wel gezellig

• 13 Januari 2015 - 13:11

Els:

Hoi mannen Wat heerlijk om te lezen dat jullie zoveel zien en beleven.Ik ben blij met jullie vele reisverslagen en het wordt door veel mensen bekeken,leuk!!!Ben benieuwd wat er nog meer op jullie (fiets)pad komt.Geniet van het mooie weer,de Aziatische sferen en het heerlijke eten.Nog heel veel plezier!!!

• 13 Januari 2015 - 20:54

Sandra:

Hey mannen,
    Wat leuk dat jullie zoveel schrijven en we mee kunnen lezen. En wat een stoere foto Zeg met die tijger!
    Geniet er van! Klinkt als hele gave avonturen.

Liefs frank en sandra

• 13 Januari 2015 - 21:45

Frank :

Zo Jeroen Kitty is opeens groot geworden . Denk wel dat je wat grotere porties vlees moet halen voor het avondeten ;) miauw .......ben wel tikkie jaloers op foto:)....