11 januari - Reisverslag uit Kuala Perlis, Maleisië van Hans Jeroen - WaarBenJij.nu 11 januari - Reisverslag uit Kuala Perlis, Maleisië van Hans Jeroen - WaarBenJij.nu

11 januari

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

12 Januari 2015 | Maleisië, Kuala Perlis

Ach klagen mag niet....maar de reis met de bus was best wel apart!
ik ben niet zo groot maar kon me benen al heel moeilijk kwijt...constant verplaatsen, draaien en stoten!
naast Jeroen lag een man te snurken...weet je hoe rot dat is!!!!!!! jaha
en schuin achter ons zat een beetje een raar vrouwtje die vanaf 04:00 constant werd gebeld werd
op haar Samsung Galaxy X Great super power.....met dat hele irritante bel toontje!!!ken je hem!!
maar Ahla we kwamen op tijd in Bangkok aan 06:30 uur.
En daar sta je dan met je gedemonteerde fiets ergens aan de rand van de grote stad.
hup hup hup de fietsen in elkaar en gaan maar weer!
de navigatie werkt perfect...maar als je niet weet waar je heen moet helpt het niet,
dus dan maar ongeveer naar het centrum navigeren!
Jeroen had wel al eerder op internet gelezen dat je een speciale
backpackers straat had...Khao San Road, we werden er feiloos heen gestuurd!
Maar voor ons is dit toch niet de juiste straat we voelen ons hier niet echt thuis!
diegene die ons kennen snappen wel waarom....dus besloten we een beetje naar de rand van de stad te gaan!
Prima hotel gevonden Bangkok City Suite!
heerlijk opgeknapt met de taxi voor 2,5 euro naar China Town gegaan!
het is zondag dus extra drukte op de straat....iedereen wil zijn waren aan de man brengen,
wij zien alleen maar prularia!
wat we wel leuk vinden zijn eet tentjes in achteraf straatjes waar ze nog vreemd opkijken
van Europees bezoek die dan ook nog, het lokale eten willen bestellen,,prachtig die
vreemde blikken naar ons en dan toch nog een lach!
bij een bezoekje aan een...Chineese tempel gevraagd aan de gastheer of er in de buurt een
een VVV kantoor was,geen probleem hij regelde een Toek Toek (brommertaxi)en binnen een mum van tijd
zaten aan een bureau en werd er ons en een of andere dagtocht aangesmeerd! leek ons wel wat dus ...doen!

• 12 Januari 2015 - 20:44

Connie:

Geweldig mannen! Heerlijk om te lezen, vooral die bustocht. Wacht even, Bustocht?? Dit was toch een Fietsvakantie? Hahaha
    Schroom vooral niet om wat meer foto's te plaatsen, maakt 't nog sappiger
    Ga zo door!,

groetjes, Connie